Zwroty i reklamacje

 

ZWROTY

Drodzy Klienci, jako konsumentom, w terminie 14 dni przysługuje wam prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony produkt, należy wypełnić poniższy formularz zwrotu i wysłać go wraz z zabezpieczonym, nie noszącym śladów użytkowania produktem na adres:

Kataba Katarzyna Babiarczuk

Bolesława Leśmiana 7/26

80-280 Gdańsk

tel. 607-767-960

 

Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.

Zwroty dokonywane są maksymalnie w terminie 14 dni od dnia doręczenia.

W przypadku dodatkowych pytań służymy pomocą: shop@misju.pl

 

*poniżej Formularz zwrotu do pobrania

 Formularz zwrotu

 

 

 

REKLAMACJE

Drodzy Klienci przysługuje wam prawo do reklamacji z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne.

W przypadku konieczności złożenia reklamacji zakupionego towaru, należy wypełnić poniższy formularz reklamacji i wysłać go wraz z dowodem zakupu i zabezpieczonym produktem na adres:

Kataba Katarzyna Babiarczuk

Leśmiana 7/26

80-280 Gdańsk

tel. 607-767-960

 

W formularzu należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w tym nazwę produktu, datę zakupu, datę wystąpienia wady oraz wszelkie wskazane w formularzu dane teleadresowe.

Misju.pl ustosunkuje się do żądań Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji zostanie wysłana na podany przez Klienta adres e-mail lub inny wskazany przez Klienta sposób.

 

W przypadku reklamacji Klienta - Konsumenta – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem.

W związku z zasadną reklamacją Klienta - Konsumenta, misju.pl pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany produktu na wolny od wad.

 

*poniżej Formularz reklamacji do pobrania 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl